svedy

Alla inlägg under juni 2010

Av svedy - 30 juni 2010 14:20

Hej! Jag undrar vilken av mina trädkojor som ni gillar mäst gillar ni den gamla eller den nya ni får rösta vilken ni

tycker och på Lördag ska jag räkna era röster.


1. Här är den gamla vad tycks?  


2. Och här är den nya!   /Svedy

Av svedy - 30 juni 2010 09:49

Hej på er! Nu ska jag få be att presentera dagenstjejmodepanda som heter Fepplan. Kolla hennes snygga kläder här kommer hon en stor aplåd för Fepplan!   Men vi har inte bara en modepanda. En stor och vrm aplåd för dagenskillmodepanda Jimp0./Svedy  

Av svedy - 29 juni 2010 19:55

Hej! Snart har jag laggt in 50 inlägg det ska jag fira med en tävling och ni får börja tävla redan nu vilken av dom här tycker ni jag ska ha som header? Ni får rösta hur många gånger ni vill genom att lämna komentarer och på det 50 inlägget ska jag säga vilkan header som har vunnit.


1.  


2.  


3.  


4.  


5.  

Så det var alla röst så mycket ni bara orkar/Svedy

    

             PS. Om ni vet hur man lägger ut musik på bloggen skicka en komentar då.DS

Av svedy - 29 juni 2010 11:46

Åå vad jag har letat och letat men till slut hittade jag pandan med värsta modet! Så snygga kläder han har på sig. Och kolla hans hår bara det hadde räkt för att han skulle komma med på min blogg. Här kommer en bild på Paj51./Svedy  




                                komentera mera



                       

Av svedy - 29 juni 2010 11:10

Hej på er! Här är dagentjejmodepanda hom heter Hermiane. Visst har hon snygga kläder åå vad jag önskar att jag också såg ut så. Här kommer en bild./Svedy  

Av svedy - 28 juni 2010 11:02

Hej! här är dagenskillmodepanda han heter Basco kolla hans coola kläder och snygga solglasögon helt i min stil. Men här kommer en bild./Svedy  

Av svedy - 28 juni 2010 10:45

Hej på er! Snart har jag laggt ut femtio inlägg detta ska jag fira med en saga och en tävling men jag vet inte vad sagan ska handla om.

1. ska den handla om Lisa som är elva år och hennes föreldrar har dött och hon bor hos en elak fosterfamilj?


2. Ska det handla om: Stina och Leo som går vilse i skogen.


3. Eller ska det handla om en fattig familj som plötsligt blev rika.

Skicka komentarer och rösta på vilken saga som du vill läsa./Svedy

Av svedy - 28 juni 2010 09:36

Hej! På den här bilden är det Lixaxy precis som på den andra. Hon har lika snygga kläder här. Här kommer en bild till. /Svedy  


                   Komentera mera snälla

Presentation


Välkommna till våran blogg www.svedy.bloggplatsen.se.
Nu är vi 2st som bloggar och vi kallar oss Svedy x2. Båda kommer att kalla sig Svedy! Den här bloggen handlar främst om panfu, men också andra spelsidor och annat. Hoppa du kommer gilla bloggen! :)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Läs inlägget med musikvideorna. Vilken låt röstar du på?
 Låt 1. Good feeling- flo rida
 Låt 2. If she was away- Rebecca and Fiona
 Låt 3. I follow rivers- Lykke Li

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards