svedy

Alla inlägg under oktober 2010

Av svedy - 19 oktober 2010 14:38

Hej! Idag fick jag en komentar av Panfu_max och Panfu_ella. Dom säger att nu kan alla till och med dom som inte är gp vara i undervattensskolan. Om ni har läst deras blogg så har ni kanske redan sett det. Kan ni inte addresen till bloggen så är det bara att klicka på en länk som jag har lagt ut. Den heter panfubloggen. Men nu ska jag logga in i panfu i undervattensskolan så hej då./Svedy

 

  

Av svedy - 16 oktober 2010 11:07

Hej! Igår var det ju gpdag och då tog jag lite bilder på olika stilar man kan ha. Vill ni se dom? Här kommer dom......   1. Den perfekta stilen om man gillar godis eller kanske om man vill vara servitrice.

   2. Den här stilen passar dig som gillar hip hop eller bara vill vara skönt klädd.

   3. Den här stilen kan man ha lite när som helst. Den passar både när man går i skolan och när man ska vara fin.

Vilken tycker ni är finast? Skicka en komentar och säg vilka kläder du helst skulle bära.

Endel av er som läser min blogg kanske har sett mig i panfu men inte vetat att det är jag. Dom flästa som har panfubloggar är ju gp men inte jag. Så om ni ser någon som heter svedy som inte är gp så är det jag.

 

Jag tängte ha en pandaträff i panfu. Ni är välkomna dit.

 

Var?: I kiosken.

När?: Söndagen den 24 oktober.

Vilken serv?: I kidspanda.

Vad ska vi göra?: Vi ska bada i sjön ooch sedan får jag se.

Vilken tid? Kl.10.00

Hoppas ni kommer då./Svedy

Av svedy - 15 oktober 2010 18:02

Hej! Ni vet väll att det är gpdag i panfu idag va! Erkänn att det är bra! Men vet ni det är inte bara gpdag utan också leveldag. Jag vet inte vad ni tycker men jag är så himla glad. I alla fall så tog jag ett kort på några pandor och mig. Här kommer dom glada pandorna.......   Idag på gpdan så gjorde jag om min koja till ett cafee. Ni får gärna komentera om hur eran gpdag idag har varit och vad ni har gjort. Om ni gör det så kan jag sedan lägga ut det i ett inlägg om ni skriver att ni vill det. Era gpdags komentarer ska senast vara inskickade om en vecka./Svedy

Av svedy - 8 oktober 2010 14:44

Hej! Förlåt att jag ine har bloggat på länge! Jag är så ledsen men jag har haft så mycke läxor sedan jag började skolan. Och då blir jag trött jag har inte ens söttit vid datorn på länge. Men jag hoppas att ni ändå forsätter att läsa min blogg. Och skicka gärna många komentarer. Jag loggade in på panfu nyss och jag såg att alla pokopetz ägare har fått ett brev. Brevet är inte från vem som hels utan Eloise. Ja ni ve hon som var i panfu och startade igång pokopetz loppet. Om ni går till panfu och läser det så får ni veta något roligt bra va! Kom ihog att jag fortfarande ska ha intervjuven med mig själv så det är bra att skicka frågor som ni vill veta. /Svedy

Presentation


Välkommna till våran blogg www.svedy.bloggplatsen.se.
Nu är vi 2st som bloggar och vi kallar oss Svedy x2. Båda kommer att kalla sig Svedy! Den här bloggen handlar främst om panfu, men också andra spelsidor och annat. Hoppa du kommer gilla bloggen! :)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Läs inlägget med musikvideorna. Vilken låt röstar du på?
 Låt 1. Good feeling- flo rida
 Låt 2. If she was away- Rebecca and Fiona
 Låt 3. I follow rivers- Lykke Li

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards