svedy

Alla inlägg under mars 2011

Av svedy - 25 mars 2011 16:12

Hello! Today is gp-day! Woohow!

Hahaha jag bara skämtar lite! Jag ska inte prata på engelska. Men vet ni vad som är jätte bra?....


... Jo det är gp-dag! (guldpandadag)!!!! När jag loggade in på panfu och såg att det var gp-dag så tänkte jag att jag måste snygga till min koja lite. Och det gjorde jag också. Jag visste inte vilke hus jag skulle ta så jag tog slottet med tre rum. Jag hade redan det men den är inte använd på ett halv år eller något. När jag gick in i sido rummen så hittade jag massa gammla möbler som jag har haft förr! Jag hade redan glömt bort dom. Dom är jätte fina. För om man inte tar bort dom innan gp-dagen är slut så måste man vänta till nästa gp-dag för tt få tillbaka dom. Men jag tänkte logga in på det engelska panfu nu. Bye Bye./ Svedy



Myspace Generators & Toys
Av svedy - 11 mars 2011 17:44

Hej! Det händer typ inget specielt idag på panfu. Men jag loggade in på det engelska panfu som jag är medlem i.

Där träffade jag en panda som var från litauen. Jag frågade henne massa saker. I en av dom så frågade jag: Hur säger man hej på litauiska?

Hon sa att man sa labas.

Coolt va! Vi blev kompisar på panfu! Panfu är så coolt för man kan få kompisar var som helst. Tyvärr så har jag inget mer att skriva nu. Bye Bye!


Myspace Glitter Animator

Av svedy - 9 mars 2011 09:10

Hej! Idag loggade jag in på panfu och tittade om det var någo att skriva om på bloggen. Det var det värkligen säger jag bara. Först så fungerade.....   ... ah vad heter det nu igen? Den här maskinen som man får presenter ur.

Man fick en drake som höll i ett ljus som brann. Ljuset brann på riktigt men draken var typ en staty. Sen så såg jag den här lilla ringen med en bild i. Den som sitter i vänster hörn.

Jag tryckte på den och hamnade på stranden. Där låg en panda och en doktor ståd i gemte. Hon hade hittat honom där. Han kom inte ihåg någonting. Så det man ska göra är att hämta några saker och sedan lista ut hans namn typ.

Ah ni får själva logga in och titta. Bye Bye./Svedy

Av svedy - 8 mars 2011 09:12

 Sidan som jag gjorde den här på är på engelska så jag kan inte använda åäö. Rulla ner till i bloggen tills det står kaategorier på sidan välj någon av dom fast inte den översta. Där finns bilder att kolla på. Det finns med gammla bilder lite längre bak i bloggen./Svedy
Myspace Lover Letter

Av svedy - 8 mars 2011 08:47

Oh vilken cool! Första gången det funkar. Jag bloggar mer sen. Bye Bye,/Svedy
Myspace Photo Cube

Av svedy - 7 mars 2011 15:44

 Hej! Vad tycker ni om min bild? Jag har gjort några bilder endel i inlägg men inte alla. Jag brukade alltid göra såna här bilder förr. Men idag kom jag på varför gör jag inte det nu också.

Så ni kommer få sen endel sådarna. Dom som jag inte har lagt upp här kan ni också se. Ni bara rullar ner i bloggen tills ni ser att det står katigårier på sidan. Tryck på någon av dom så kan ni se coola texter och bilder. Om ni också vill göra sånna så kan ni gå in på www.pageplugins.com . Man kan göra jätte fina bilder hur lätt som hälst. Om ni vill ha en bild till er själva som jag ska lägga ut på bloggen så komentera.

Jag kan göra hur många som hälst! Jag ska ha en panda träff! Jag hoppas värkligen att jag inte glömmer det denna gången. Den här bilden räknar ner så ni kan kolla på den.
Myspace Glitter Animator


Myspace Countdown Clock 

 Det är i min koja i bollywood.

Bye Bye/Svedy
Myspace Countdown Clock

Presentation


Välkommna till våran blogg www.svedy.bloggplatsen.se.
Nu är vi 2st som bloggar och vi kallar oss Svedy x2. Båda kommer att kalla sig Svedy! Den här bloggen handlar främst om panfu, men också andra spelsidor och annat. Hoppa du kommer gilla bloggen! :)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Läs inlägget med musikvideorna. Vilken låt röstar du på?
 Låt 1. Good feeling- flo rida
 Låt 2. If she was away- Rebecca and Fiona
 Låt 3. I follow rivers- Lykke Li

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards