svedy

Alla inlägg under november 2010

Av svedy - 23 november 2010 18:55

Hej! Jag har fått en ny medlem i bloggen.

Vill ni veta vem?

Klart ni vill.

Hon heter Hos.

Jag tror inte att det kommer bli någon större förändring bara att Hos kommer skriva ibland.

Men jag tror endå att jag kommer skriva mäst.

Min blogg kommer så klart inte bli sämmre bara bättre.

Rösta nu gärnet på låtarna./Svedy

Av svedy - 21 november 2010 09:47

Hej alla pandor! Ni vet väll att det är igloofäst idag.

Så gå till djungeln och igloon.

Idag när jag var där så sammlade jag några och tog ett kort.

Här kommer det.  På bilden så är Jag, Hallonsaft77 och Devve med. Vi ses snart./Svedy 

Av svedy - 20 november 2010 12:48

  Hej! Kommer ni ihog i förra inlägget?

Ja ni vet det där med musiklistan.

Nu så får ni inte rösta mer på dom låtarna.

Men var inte ledsna, det kommer nya låtar att rösta på till nästa vecka.

Men först så ska jag säga låtarna i orning.

Låten som kom på 5:e plats är......

....Love child. Tyvärr så fick den ingen röst!  

Vi går vidare.

Låten som kom på 4:e plats är......

......Party in the USA. Den låten fick häller inga röster.

På tredje plats kommer.....

.....Not afraid. Inga röster där häller.

Men på andra plats kommer.......

I am not a robot. Wihho den fick 1 röst.

Det betyder att på första plats kommer ...

...Amanda Jenssen med Happyland. Hon fick hela 2 röster.

Men nu kommer den nya listan som ni kan rösta på till nästa vecka.

Låt 1. Waka Waka

Låt 2. Met me half way

Låt 3. Gonna get this

Låt 4. Get the party started

Låt 5. In my head

Så det var alla. Rösta nu gärnet antingen genom en komentar eller en omröstning som finns på sidan av bloggen. Kom ihog ni har bara en vecka på er./Svedy  

Av svedy - 13 november 2010 10:10

Hej! Jag har goda nyheter. Jag börjar

 

sakna panfu nu och jag tror att jag ska

 

börja spela lite mer nu. Och blogga mer.

 

Jag har en ny liten grej jag ska börja med.

 

Jag lägger ut 5 låtar så får ni denna vecka

 

på er att rösta på dom. Och på lördag så

 

gör jag en topplista på era favoriter. Om ni

 

vill rösta så kan ni antingen göra det genom

 

en komentar eller på en omröstning som

 

jag lägger ut på sidan av bloggen. Här

 

kommer låtarna.

Låt 1. Happyland

Låt 2. I am not a robot

Låt 3. Not Afraid

Låt 4. Party in the USA

Låt 5. Love child.


Ja det var alla låtar, rösta på nu./Svedy

Av svedy - 5 november 2010 12:26

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit på länge,

 

menjag har varit sjuk hela veckan.

 

Jag spelar inte så mycket på panfu längre.

 

Jag har liksom börjat trötna på panfu.

 

Men om ett tag så kommer jag säkert att

 

börja spela lika mycket som innan. Men jag

 

kommer fortfarande att blogga men inte

 

lika ofta. /Svedy

Presentation


Välkommna till våran blogg www.svedy.bloggplatsen.se.
Nu är vi 2st som bloggar och vi kallar oss Svedy x2. Båda kommer att kalla sig Svedy! Den här bloggen handlar främst om panfu, men också andra spelsidor och annat. Hoppa du kommer gilla bloggen! :)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Läs inlägget med musikvideorna. Vilken låt röstar du på?
 Låt 1. Good feeling- flo rida
 Låt 2. If she was away- Rebecca and Fiona
 Låt 3. I follow rivers- Lykke Li

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards