svedy

Alla inlägg under december 2010

Av svedy - 23 december 2010 14:48

Hej!

Va skönt att det är jul imorgon!

Det är så mysigt.

För att skapa lite julstämning så kan man ju lyssna lite på julmusik.

Lyssna på dem här låten.

 Nu känns det värkligen som jul./Svedy

Av svedy - 12 december 2010 20:21

Hej! Jag har ju inte skrivit på ett tag!

Förlåt jag är värkligen ledsen.

Jag ska kanskegöra om bloggen lite!

Snart är det ju jullov det är så skönt!

Då kanske jag har tid att skriva lite mer på bloggen.

På panfu så får man ett paket varje dag. Nästan som en julkalender, eller det är ju en julkalender.

Ni har säkert redan varit och hämtat dagens men för ni som intte har gjort det så var det en jätte fin rosett.

jag undrar bara tycker ni att jag ska fortsätta att ha musik lista på bloggen?  /svedy

Av svedy - 4 december 2010 10:32

Hej! Nu ska ni få veta vilken låt som vann.

Här är listan.

plats 5: met me half way 1 röst

plats 4: In my head 1 röst

plats 3: Get the party started 2 röster

plats 2: Gonna get this 2 röster

plats 1: waka waka 3 röster

Japp så är det.

Men ni vet väl att panfu har en advents kalender.

Ja logga in i panfu och gå till djungeln där står det en igloo

och... Nee ni får logga in själva och se.

Det är också gpdag.

Ni får ha det så kul./Svedy

  

Presentation


Välkommna till våran blogg www.svedy.bloggplatsen.se.
Nu är vi 2st som bloggar och vi kallar oss Svedy x2. Båda kommer att kalla sig Svedy! Den här bloggen handlar främst om panfu, men också andra spelsidor och annat. Hoppa du kommer gilla bloggen! :)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Läs inlägget med musikvideorna. Vilken låt röstar du på?
 Låt 1. Good feeling- flo rida
 Låt 2. If she was away- Rebecca and Fiona
 Låt 3. I follow rivers- Lykke Li

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards