svedy

Alla inlägg under oktober 2011

Av svedy - 30 oktober 2011 10:29

Hej! Som ni ser blir det 5 fakta om P!NK (sångerskan inte färgen.)


1. Hennes riktiga namn är Alecia Moore.              


2. Hennes mamma är sjuksköterska.


3. Hennes man heter Carey Hart och dom gifte sig i Kostarika.


4. P!NK fick i sommras sitt första barn, en tjej.


5. P!NK är vegitarian.


Så, hoppas ni blev nöjda för nu ska det handla om panfu!     

I balsalen finns en super cool halloween fest. Gå dit och ha kul! Det skulle också komma några spöken och monster dit. Så om du vill lära känna monster har du ett bra tillfälle nu!    Nu kanske ni tänker såhär: Synd jag får nog hitta på något annat då för jag har ju inget att ha på mig.

Men då säger jag såhär: Panfu fixar det åt dig gratis. Prata bara med Paul the kid. Vet ni dräkterna har till och med specialifeter.

/Svedy


Av svedy - 24 oktober 2011 17:18

Hej! Bloggplatsen har gjort så att bloggen blir bredare! Asså det man skriver. Det tycker jag är bra. Men idag fungerade inte mitt panfu så bra så jag kunde inte göra så mycket. Men i alla fall så funkade inte presentmaskinen/överaskningsmaskinen eller levelboostern. Men det finns mycket annat kul på panfu att göra. Jag kan ge er några tips!

1. Gå till delfinen och spela quizet.

2. Gå till undervattensskolan och spela slumpspelet.

3. Gå till den där spelmaskinen eller vad det heter i san franpanfu.

4. Spela minispel.

5. Chatta lite och lär känna nya vänner.

6. Inred din trädkoja eller ta på dig nya kläder.

7. Bjud in nya kompisar till panfu så du kan få fina presenter.

Hoppas dom där tipsen kan hjälpa fall du någon gång skulle ha så stor otur så du inte har något att göra i panfu./Svedy

Av svedy - 22 oktober 2011 19:21

Åh det händer ju aldrig något på panfu...

... oj kom just på att det har hänt endel saker denna veckan. Ohps hihi.

Men idag hände det inget specielt ör mig i alla fall.

Jo förutom då att lemonadsbehållaren är 100% full vilket innebär att Napasapa har åkt hem. Men man fick en present av honom om man hade hjälpt honom med lemonaden. Och han låvade att hälsa på oss i panfu någon dag. Men snälla glöm inte att rösta på låtarna här på bloggen skulle bli så glad ifall ni gjorde det./Svedy   

Av svedy - 20 oktober 2011 17:49

Hej! Iadg funkar överaskningsmaskinen/presentmaskinen igen. Bra va, gå dit och se vad ni får. Sedan så hjälpte jag Napasapa med lemonaden. Och jag gick till delfinen med quizet. Jaa det var nog allt jag gjorde på panfu idag.

Hoppas verkligen att det är Gp-dag på panfu i morgon. Men i alla fall glöm inte att rösta på mina låtar som jag har lakt ut på bloggen. Jag skulle bli så glad i fall ni röstade. Snart ska jag lägga ut en ny omröstning.

Men över till något viktigare och mer intressant. Kanske lite fakta om någon kändis.  Men vem ska jag ta???? Ska jag ta P!NK, Katy perry eller Miranda Cosgrove. Jag vet Rihanna får det bli. Här kommer 3 Rihanna fakta.


1. Hon heter egentligen Robyn Rihanna Fenty.


2. Hon blev upptäckt 2003.


3. Hon är född på Barbados.


Kommentera gärna vilken kändis du skulle vilja ha några fakta om./Svedy  


Av svedy - 19 oktober 2011 20:51

Hej! Ni kanske undrar varför jag har skrivit lemonad som rubrik?

Det är så att Napasa vill åka hem igen, han saknar sin mamma.

Det ska han göra! Men han har slut på bränsle. Bränslet är nämligen Lemonad. Det du ska göra är att gå till discot och hämta lemonad och fylla på det i behållaren utanför rymdskeppet. Men man får bara hämta en flaska i taget.(Lite jobbigt men vad gör man inte för Napasapa!) Logga in och hjälp Napasapa./Svedy  

Av svedy - 18 oktober 2011 17:14

Hej! Idag hände inte så mycket för mig i panfu. Men jag hittade en jättebra modepanda.   Hon heter Stinamina....

  ... det här kallar jag mode. Både glada färger och mönster, hon har värkligen fått ihop allt. Jag älskar skorna.  Det blir tummen upp.

Kommer ni ihåg när jag brukade lägga ut musikvidior på bloggen när ni fick rösta vilken låt som var bäst. Jag ska göra så nu igen. När ni ska rösta kan ni göra det med en kommentar eller i omröstningen som finns på vänster sida i bloggen. Här kommer låt 1.

 Det var låt ett nu kommer låt 2.

Nu kommer låt 3.

  Nu får ni rösta./Svedy  

Av svedy - 17 oktober 2011 20:24

Hej! Idag på panfu hände det inte särskilt mycket! Men jag kan berätta en ny sak som jag märkte igår. Det sitter en uggla i san franpanfu. Heter det så?? Jaja den fanns i alla fall dit man går när man ska till skönhetssalongen. Fast jag tror den fans på fler ställen. Om man klickar på den så frågar den om man vill gå till undervattensskolan där det är en vampyr med en robot. Roboten har några uppgifter till dig som du kan käna pengar på. Man kan välja på 2 ämnen Matte eller Koncentration. Men om man inte är gp kan man bara köra en nivå. Men som tur är så finns det en special uppgift som blir slumpad. Om ni klarar den så kan ni också vinna pengar.!

Tyvärr har jag ingen modepanda idag för jag var precis inne på panfu och nu har dom ju stängt av chatten.

Jaja jag hoppas jag får en modepandanda tills i morgon.

/Svedy      

Av svedy - 16 oktober 2011 18:24

  Hej! Som ni ser så är det dåliga nyheter jag ska berätta för er nu.   

Jag är ju den första bloggaren! Och den andra bloggaren är ju ny för idag. Det är jättetråkigt för hon kan inte logga in på bloggen från hennes dator.  Då kan hon ju inte blogga. Jo om hon använder min dator men inte annars.

Men eftersom dåliga nyheter inte kommer ensamma så har jag också en glad nyhet! Hon har bestämt sig för att skaffa en egen blogg!  En så länge vet jag inte vad den heter men när jag vet det så ska jag göra ett inlägg om det och lägga ut en länk så ni kan gå direkt från min blogg till hennes.

Men om det skulle vara så att det går för henne att logga in på våran blogg från hennes dator lite senare så kommer hon blogga här med. Men om det inte går så ska jag minsann blogga ordentligt själv! Ni ser ju själva jag har redan bloggat 3 gånger idag.

Jag har panfu nyheter! Idag funkar presentmaskinen. Gå dit och se vad ni får! Om ni ska in i rymdskäppet så ska man ju säga nyckelordet det är napasapa! Man kan också hitta det i panfubloggen. Pandakramar./Svedy

Presentation


Välkommna till våran blogg www.svedy.bloggplatsen.se.
Nu är vi 2st som bloggar och vi kallar oss Svedy x2. Båda kommer att kalla sig Svedy! Den här bloggen handlar främst om panfu, men också andra spelsidor och annat. Hoppa du kommer gilla bloggen! :)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Läs inlägget med musikvideorna. Vilken låt röstar du på?
 Låt 1. Good feeling- flo rida
 Låt 2. If she was away- Rebecca and Fiona
 Låt 3. I follow rivers- Lykke Li

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards