svedy

Alla inlägg under februari 2011

Av svedy - 25 februari 2011 15:54

Hello!

Ni kanske undrar varför det står så som rubrik.

Men ändå så är det inte så konstigt. Det är GULDPANDADAG idag!   Visst är det bra! När jag loggade in idag så var det liksom bara gp-dag (guldpandadag).

Det var så kul för jag är inte guldpanda så det är ju extra roligt på gp-dagar. Jag loggade in och gjorde min koja fin och mig själv så klart.

Det tycker jag ni som inte är gp också ska göra.

Tyvärr så sitter jag inte vid min dator så jag kan inte visa några bilder.

Men ha så kul i panfu. Bye Bye./Svedy    

Av svedy - 19 februari 2011 11:46

Hej!

Ja ni ser ju på rubriken. Jag ska ha en modepanda igen bra va.

Asså han har aldrig varit med på bloggen innan men han har jätte bra smak på kläder och frissa.

Ni måste bara kolla in honom.

Här kommer han......

   Erkänn att han har bra smak.

Han är också jätte snäll och schyst.

Han heter ...... 

 

....... Zlatan101!!

 

Idag så fick jag min present för att jag hjälpte pokopetsen.

Ni vill kanske veta vad man fick!

Man fick en sjukssköterska dräkt/ Doktor dräkt.

Bye Bye./ Svedy     

Av svedy - 18 februari 2011 17:05

Hej!

Om ni ser rubriken så kanske ni undrar vad jag menar.

Jag ska visa hur min koja ser ut och hur jag asså i panfu ser ut.

Kolla.... Det här är mitt hus i panfu. Jag ändrade det precis nu.

Ser det ut som att det är ett bäbis rum?

Eeh jag gjorde det faktiskt så att det skulle se ut så. Liksom så som det såg ut innan var väldigt fult eller det här kanske också är fult. Ni får kommentera.

Ah jag blir så trött på det här.............

Jag skulle ju visa en bild på svedy i panfu.

Men nu går inte det för det står att webbsidan inte kan visas.

Har ni varit och hjälpt pokopetsen i panfu? Det har i alla fall jag gjort och nu så är han frisk.

Jag ska snart iväg så jag kan inte skriva mer nu.

Bye Bye./Svedy   Peace

Ps. Nu kan jag visa bilden för det funkar nu. Här kommer den.Ds

  

Av svedy - 16 februari 2011 14:53

Hej!

Äntligen nu sitter jag vid min egna dator och kan visa bilden på den nya kartan.

Ah jag hittar den inte bara för det.

Men har ni sätt att en pokopets ligger på sjukhuset i panfu.

Doktorn säger att det är bra om man kommer och hälsar på honom varje dag för då blir han fortare frisk.

Ni kanske undrar vad som har hänt med pokopetsen.

Han har trampat på glasbitar.

Logga in i panfu och hjälp honom.

Bye Bye./Svedy   

Av svedy - 15 februari 2011 10:21

Hej! 

Har ni sett den nya kartan i panfu?

Den är snygg eller hur. Men det är verkligen synd att vad heter den där ön nu igen? Ah ja i alla fall så är den synd att den ön har glidit ihop med panfu. 

Jag hade tänkt att lägga upp en bild på den för några dagar sedan.

Tyvärr så glömde jag det.  

Och nu så kan jag häller inte för jag är inte på min dator.

Igår var det ju alla hjärtans dag. Jag var inte inne på panfu då men var det något speciellt som hände då?

Tittade ni på melodifestivalen i lördags? Det gjorde jag, vilka tyckte ni skulle gått vidare. Jag lägger ut en omröstning om det. Jag kanske inte tar med alla låtar bara dom jag kommer ihåg.

Bye Bye./ Svedy             


ps. Snygga dansare va hahahaha.ds

Av svedy - 12 februari 2011 12:35

Hej! Jag har tänkt att börja skriva lite roliga och läbbiga historier.

Här kommer en rolig: Det var en gubbe. Han hade 3st hårstrån på huvudet. En dag skulle han gå till frisören.

- Hur vill du ha det? sa frisören.

- Jag vill ha en snebena.

Då la frisören två hårstrån på ena sidan och ett på den andra sidan.

Nästa gång gubben kom till frisören hade han bara två hårstrån.

- Hur vill du ha det? sa frisören.

- Jag vill ha en mittbena.

Då la frisören ett hårstrå på varje sida.

Nästa gång gubben kom till frisören så hade han bara ett hårstrå.

- Hur vill du ha det? sa frisören.

- Ah du kan ruffsa till det lite.  

 

Här kommer nästa roliga historia.

Det var ett barn han skulle snart fylla fyra år.

- Vad önskar du dig när du fyller år? frågade mamman och pappan.

- En gul tennisboll! sa barnet.

- Men vad ska du ha den till då?

Det ville han inte säga.

Han fick ingen gul tennisboll när han fyllde år.

Nästa år när han fyllde år önskade han sig också en gul tennisboll.

Men han fisk ingen då heller.

Åren gick och han fick ingen gul tennisboll.

Nu var barnet vuxen och var åttio år.

- Vad önskar du dig när dy fyller år farfar? frågade hans barnbarn.

- En gul tennisboll. sa farbrorn.

- Men vad ska du göra med den då?

- Jo den ska jag ha till.....          ....... Ahhhhh.

Så dog han.

 

Tyvärr kan jag ingen läskig historia. Men kan ni det eller så kanske ni kan en rolig historia så är det bara att komentera så kan jag skriva den i bloggen.

/Svedy       

Av svedy - 7 februari 2011 19:46

Hej! Ser ni att jag har gjort om bloggen lite?

Det kanske inte blev jättefint men vad tycker ni?

Jag tror jag ändrar snart igen. Jag ska precis logga in på panfu nu.

Men glöm inte att komma på panfuträffen på fredag som det står om du blädrar ner två inlägg. Hoppas ni vill komma då.!

Komentera gärna./Svedy   

Av svedy - 6 februari 2011 09:50

Hej! Såg ni på melodifestivalen igår? Det gjorde jag. Dom låtarna som gick vidare var jätte bra tycker jag. Här kommer låtarna. Tyvärr så hittar inte jag Dannys låt men om ni gör det så heter den In the club.

/Svedy  

Presentation


Välkommna till våran blogg www.svedy.bloggplatsen.se.
Nu är vi 2st som bloggar och vi kallar oss Svedy x2. Båda kommer att kalla sig Svedy! Den här bloggen handlar främst om panfu, men också andra spelsidor och annat. Hoppa du kommer gilla bloggen! :)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Läs inlägget med musikvideorna. Vilken låt röstar du på?
 Låt 1. Good feeling- flo rida
 Låt 2. If she was away- Rebecca and Fiona
 Låt 3. I follow rivers- Lykke Li

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards