svedy

Alla inlägg under augusti 2010

Av svedy - 31 augusti 2010 16:47

Hej! Jag tror jag vet vad endel vill! Vill ni ha bloggsaga? Jag börja med en i detta inlägget bra va!men först vill jag visaa en modepanda! Här kommer han Blixtenpanda......   Kolla hans coola mode! Ja det är ju därför jag valde honom. Men på panfu idag så träffade jag sanna9! AAh jag är så glad för jag brukar läsa hennes blogg och hon brukar läs min blogg bra va. Ni måste bara gå in på hennes blogg. Här är addresen till hennes blogg. www.sanna9.bloggplatsen.se Gå in där. Ja men nu börjar sagan.

 

                           En sorglig historia!

 

Det var sommarlov och mats skulle börja 2:an. Mats var så stolt och han skulle få ett par nya skor. Skolan börjar om två dagar. Nu skulle Mats gå och lägga sig så att han orkade köpa nya skor. När han nästa dag var i skoafären såg han dom, dom finaste skorna i hela universum. Woow! Han visade dom för mamma och hon sa att dom kunde köpa dom. Mats blev så glad att han nästan gjorde volter. När Mats gick och la sig så kunde han knappt somna för han viste ju att nästa dag fick han ah på sig skorna. Hela natten drömde Mats om sina skor. När han vaknade på morgonen så ville han gå till skolan direkt men hans mamma stoppade honom.-Du kan ju inte gå till skolan kl.07.00 Så mats gjorde sig iordning så bra han kunde.-Nu måste du gå till skolan Mats ropadde hans mamma ifrån köket. Mats satte på sina nya skor och gick stolt iväg till skolan. Nu var han framme i skolan och han hängde upp sin väska på sin krok. Dom gick in på lektionen. Det var matte! Matte är Mats bästa lektion. Ja de var ju för att han var bäst på matte.

-Nu är det rast sa fröken. Mats ville visa sina kompisar sina nya skor direkt. Han sprang ut. Men han kom på att han inte hade någon kompis. Ahh tängte han jag kommer säkert att få en kompis snart. Han satte sig på en bengk. Då kom några killar förbi honom. Ja dom kanske vill leka med mig tängte Mats.-Oj har du klätt ut dig? Nej föresten det där är ju dina vanliga skor sa en av killarna och började skratta. Mats blev ledsen han gillade ju värkligen sina nya skor. Missa inte den spänande fortsättningen. Till varje del av denna sagen så kommer också en fråga som ni får svara på. Dagensfråga är.... Fråga: Hur tror ni att Mats kände sig.  Ja det var nog allt för idag./Svedy

 

Av svedy - 29 augusti 2010 10:19

Hej! Förlåt! I mitt förra inlägg så glömde jag ju modepandan. Men nu kommer dagensmodepanda....... Missty....   Kolla henes snygga kläder asså. Ja hon är en riktig modepanda hon./Svedy

Av svedy - 29 augusti 2010 09:52


St. Patrick's Day Note Ja just det om ni tipsar andra om min blogg så kan ni skicka en komentar och skriva det så ska jag göra en bild till dig. Men har ni sett att det har kommit nya levlar på panfu. Så om man är på level 40 så kan man gå upp i level ändå! Bra va! Men inte bara det idag så fungerar också levelmaskinen och jag gick upp i level 39. Jippi! Jag har nog inte så mycket mer och skriva just nu så hej då./Svedy

Av svedy - 25 augusti 2010 17:24

Kommer ni håg den gången när jag skulle ha några modepandor men det gick inte. Jag är ledsen nu är modepandan också ledsen. Han har komenterat. Nu ska jag försöka att hitta han in alla mina bilder men det ska nog gå. Här kommer den. Oj jag hittar den inte men så fort jag träffar dig igen på panfu Blixten så ska jag ta ett nytt kort hoppas att deet är ok. Jag är värkligen ledsen. Men på gp dagen så tog jag lite bilder på mig och olika stilar så nu får ni komentera på den stilen som ni tycker mest om. här kommer dom. 1.   2.   3.   4.   5.   Så men den musiken jag la ut i senaste inlägget kanske inte funkar för er. Eller så kanske ni inte fr i gång den. Men var inte oroliga. Jag ska lägga ut den musike här. Den första låten är ............. PINK med Funhouse. Låt 2. Robyn on my own....  Låt 3. Dynamite taio cruz... låt 4. LOW Flo rida..... Så men om någon vill ha hjälp med något till sin blogg så fråga bara om hjälp ja om det finns i min blogg./Svedy

Av svedy - 22 augusti 2010 17:49


MusicPlaylistRingtonesHej! Jag skulle lägga ut en MP3 men det gick inte så jag gör ett inlägg med den istället. Det var nog allt för idag./Svedy
Music Playlist at MixPod.com

Av svedy - 20 augusti 2010 18:51

Hej! Jippi! Det är gp dag på panfu. Ni måste logga in men jag kan inte ha modepanda dagenspussel eller bild. Tyvär men en sådan här dag vill man ängna all sin tid åt panfu. Jag kan inte lova men jag kanske börjar med min sga och har lite fler modepandor en vanligt. Men kom ihåg jag lovar inte.   Nu ska jag logga in igen på panfu vi ses./Svedy   

Av svedy - 19 augusti 2010 10:56

Hej! Har ni hört att panfu ska ha en designrtävling. Ni måste vara med jag tror jag ska vara med gå till panfubloggen och läs mer. Här kommer dagensmodepandor. Här kommer dom Noxib och Doggelina....   Här är Noxib! Kolla hennes coola ninja kläder. Nu kommer Doggelina....   Vår egen Ladygaga panda. Snyggt! Men nu kommer dagenspussel och bild när du har gort pusslet så ser du dagensbild./Svedy


Cool Myspace Generators 

Av svedy - 17 augusti 2010 13:57

Hej! Ni kanske märkte att i förra inlägget skulle jag ha dagensbild! Men i tycker kanske att den var konstig ja det blev inte rätt bild! Men jag var tvungen att göra en ny så den här bilden är dagensbild! Härr kommer den.......

 Den här var lite grönare och snygare va? Om du vill ha en sådan här bild tillängnad till dig så ska du tipsa om min blogg till andra. Och när du har tipsat fem personer eller gått ut i panfustaden och sagt att man ska gå in på www.svedy.bloggplatsen.se så kan du skicka en komentar och berätta. Så ska du få en bild. /Svedy
Custom Myspace Photo Frame

Presentation


Välkommna till våran blogg www.svedy.bloggplatsen.se.
Nu är vi 2st som bloggar och vi kallar oss Svedy x2. Båda kommer att kalla sig Svedy! Den här bloggen handlar främst om panfu, men också andra spelsidor och annat. Hoppa du kommer gilla bloggen! :)

Fråga mig

32 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Läs inlägget med musikvideorna. Vilken låt röstar du på?
 Låt 1. Good feeling- flo rida
 Låt 2. If she was away- Rebecca and Fiona
 Låt 3. I follow rivers- Lykke Li

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards